• G I B A N J E
    G I B A N J E
    Bodimo aktivni: vsi, povsod, vsak dan!
  • Mednarodni velnes kongres
    Mednarodni velnes kongres
    Državni svet RS, 7.5.2019

Dobimo se 7.5.2019 v Ljubljani

  • Lokacija

    Državni svet RS, Ljubljana
  • Št. udeležencev

    150 slušateljev
  • Predavatelji

    0 strokovnjakov

10. maj je svetovni dan gibanja. GIBANJE je temelj vitalnosti, dobrega počutja in zdravja ter je investicija v prihodnost in dolgoživost vsakogar izmed nas. 

Sodobni način življenja se je spremenil. Ljudje večino dneva presedimo in nismo toliko fizično aktivni, kot so bili v preteklosti. Zato je gibanje za zdravje nujno.  Pomanjkanje telesne aktivnosti pri posamezniku povzroči občutek pomanjkanja energije, imunski sistem deluje slabše in se težje brani pred boleznimi. Osebe, ki so telesno aktivne, lažje ohranijo telesno gibljivost, dlje ostajajo telesno, duševno in duhovno vitalne, so bolj zdrave in imajo manj težav s povečano telesno težo.

GIBANJE je močno povezano z velnesom,  velnes pa je celostni življenjski slog, ki posamezniku pomaga pri njegovem dobrem počutju. Je proces posameznikove osebnostne rasti in lastna odgovornost za ohranjanje in vzdrževanje zdravja. Ko vemo, kdo smo, kaj nas veseli, izpolnjuje in si to v resnici želimo, postanejo vse okoliščine, del katerih smo, naša izbira. Tako je tudi izbira za udeležbo na 2. mednarodnem kongresu velnesa v Sloveniji vaša osebna odločitev.

Če vsak posameznik najprej pri sebi spremeni nekaj na bolje, se bo to poznalo tudi na ravni celotne družbe.  Prav zato smo svetovi dan gibanja organizatorji izbrali za datum izvedbe kongresa, pa tudi vse teme se bodo prepletale z izhodiščem – GIBANJEM, aktivno potjo do zdravja, vitalnosti, dobrega počutja in dolgoživosti.

Vabimo vas k prijavi in udeležbi.
 

PROGRAM PRIJAVITE SE

ZBORNIK KONGRESA (.PDF)

FOTO/VIDEO
velneskongres.si
velneskongres.si
www.velneskongres.si

Program

---
(*) Predavanje ni prevedeno in se izvaja v tujem jeziku.

VPRAŠANJA, NA KATERA BO SKUŠAL ODGOVORITI KONGRES

  • Zakaj se ljudje razlikujemo glede vitalnosti?
  • Kaj je ključno pri odločitvi človeka, da se odloči za aktivnost, s katero vpliva na svojo vitalnost?
  • Kako preprečiti morebitne težave, ki se pojavljajo kot posledica sodobnega tempa življenja?
  • Zakaj je pomembna dobra gibljivost telesa?
  • Kakšna vadba je primerna zame?
  • Kakšna je povezava med velnesom in vitalnostjo?
  • Kakšne so trenutne gibalne kompetence povprečnega človeka in kako smo se vzgojili v sedečo in neaktivno družbo?
  • Katera je gibalna aktivnost, ki resnično "šteje"?
  • Od pasivnega do aktivnega: koliko je dovolj?
  • Najpogostejši izgovor je: "Nimam časa." Res ne?
  • Kaj je primerna oblika gibanja?
  • Koliko gibanja potrebujem?
  • Kaj naj počnem?
  • Zakaj imajo otroci radi šport?
  • Kako jih starši lahko pri tem spodbujajo?
  • Kako otroci doživljajo tekmovanje, zmage, poraze?
  • Zakaj otroci prenehajo s športom?
  • Obstaja recept »Luka Dončić«?
  • Kaj pomeni za študente telesna aktivnost?
  • Zakaj se študenti odločijo za telesno aktivnost in katera od oblik telesne aktivnosti je med njimi pogostejša?
  • Kako se počutijo študenti po telesni aktivnosti?
  • Kaj so aktivni odmori in kako poteka aktivni odmor?
  • Zakaj je dobro, da imamo aktivni odmor vsi, ki sedimo več ur hkrati?
  • Ali je spomin povezan z gibanjem?
  • Ali telesna neaktivnost vodi v slabše telesne in kognitivne funkcije?
  • Ali lahko s telesnimi aktivnostmi vplivamo na spomin?
  • Kakšna je razlika med športom, telesno aktivnostjo in »ustvarjanjem« zdravja, ki povezuje telo in um?
  • Ali je naš um sposoben »kreirati« gibanje?
  • Kako lahko izboljšamo učinkovitost gibanja s pomočjo našega uma?
  • Ali obstoja povezava med negibanjem in demenco?
  • Ali dolgotrajni stres in negibanje povzroči fizično izginotje celic?
  • Je možno z gibanjem izboljšati stanje našega spomina?
  • Je demenca res nujno zlo staranja?
  • Zakaj med pozitivne učinke gibanja štejemo tudi spodbujanje posameznikovih energetskih potencialov?
  • Kako reiki zagotavlja osebno celovitost človeka?
  • Kako s pomočjo reikija dosegamo telesno ravnovesje?
  • Kaj je trening obraznih mišic?
  • Kakšne so prednosti in kakšne učinke prinaša trening obraznih mišic ter kako implementirati to vrsto vadbe v vsakdanje življenje?
  • Zakaj in kako pravilno dihati?
  • Kako lahko sami zavestno vplivamo na zakrčene mišice in jih sprostimo?
  • Kaj ima gibanje s čustvi oz. emocijami?
  • Je sodobno pojmovanje zdravja isto kot kakovost življenja?
  • Je kakovost življenja isto kot kakovost gibanja?
  • Je najboljša pot do zdravja pot vseživljenjskega gibanja?
  • Ali je pravica do gibanja osnovna človekova pravica?
  • Kako stres vpliva na našo vitalno življenjsko energijo in kako ga z gibanjem obvladujete?
  • Kako preobraziti osebni stres v radost, vitalnost in užitek?
  • Ali lahko z gibanjem vzpodbudimo dobro počutje?
  • Kako z gibanjem vzpodbudimo dobro počutje?
  • Kakšne priložnosti za gibanje so prisotne v življenju enega študenta?
  • Kakšne so dobrobiti različnih oblik gibanja?
  • Kakšen vpliv ima kontekst, v katerega so postavljene različne oblike gibanja?
  • Ali gibanje ustreza našim ciljem?
  • Katere oblike gibanja so za nas osebno najbolj primerne in ki so lahko na dolgi rok del našega življenja?
  • Ali so beljakovinski dodatki zdrava hrana?
  • Kakšna je prava prehrana športnikov?

Govorci

0

Predavanj

0

Govorcev

0

Prijavljenih

0

Prostih mest

Prijavite se

Udeležba na kongresu je brezplačna.
Posredovani podatki so zaupne narave in se zbirajo zaradi evidenc pri vstopu v prostore Državnega sveta RS.

Naslov mora biti skladen z vašim osebnim dokumentom!

Organizatorji

Soorganizatorji

Sponzorji

Organizacijski odbor

Kontakt

Pišite nam